Translate

tisdag 1 februari 2011

BÖLDER

Gissa vems arm detta är...
..just precis, min!

Jag vet ingen som får lika stora myggbett som jag. Jag blir helt hispig när jag ligger och ska sova och hör myggen, jag vet ju att det är mig de är ute efter (Matthew har inte fått ett endaste bett). För någon konstig anledningen verkar deras favoritställe att sticka mig på vara knäna. Fråga mig inte varför, kanske smakar de extra gott eller är det enda stället som sticker ut under ”täcket” när jag sover?
Sam sa något om att man blir immun efter ett tag, men jag menar vi har ju myggor även i Sverige och de älskar också mig och mitt blod. Funderar lite på att köpa myggspray, sånt man har när man är ute i skogen och campar men efter mitt behov kommer jag troligtvis att knäcka min ekonomi relativt snabbt.

ps. storleken på myggbetten går ner relativt snabbt, de ser bara ut så de första timmarna 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar