Translate

tisdag 1 februari 2011

VARMA ONSDAG

Idag fick vi ett väldigt formellt brev om utflyttning. Sam som har bott här i ungefär fem år sa att hyresvärden troligtvis vill att vi flyttar ut så att han kan höja hyran rejält. Senaste utflyttningsdatumet är den första april så vi får som sagt se. Som grädden på det här moset har de lovat 35c grader hela veckan, jag klarar inte det! Matthew hoppade upp och ner av glädje när han läste det. När jag gnällde lite sa Matthew, som för övrigt ser väldigt positivt på det här med värme, något i form med "vad glad att vi inte bor i väster där har de 42c grader just nu". Jag är från Norden, jag är inte gjord för det här!
Hur som helst, nu ska vi gå och shoppa för där har de aircondition, och så behöver jag en bikini för inget av vad jag äger sitter där det ska när jag plaskar i vågorna.

                                                        i ren protest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar