Translate

onsdag 6 juni 2012

PROFIL PRESENTATION

Jag har alltså efter mer än ett års tid som bloggare äntligen fått tummen ur röven och skrivit mig en profil presentation! (jag hör applåderna)
Vad tycks? Kommentera för Fan! ..tack snälla.


Befinner mig gör jag just nu i en liten stuga mellan två citurusfarmar i Australiens Queensland, det vill säga, mitt ute i ingenstans. Där har jag och min amerikanska partner ett tillfälligt bo vi kallar hem.
Bloggar gör jag från en iphone jag lånat av en vän. Mottagningen och min teknik att skriva på en iphone är båda lite sisådär, så bloggandet är sporadiskt och just sisådär.
Bloggen är min kontakt till världen, jag startade den för vänner och familj som ständigt undrade brukade fråga om jag levde, varför jag aldrig hörde av mig och vart fan jag höll hus men har mer och mer blivit mitt hem i ett fartfyllt liv. Mitt liv innehåller en hel del galna äventyr, resande, tedrickande och reflektioner, välkommen hem till mig.

Ps. Jag är för övrigt en fantastisk person alla borde få chansen att träffa, men tills dess, är man desperat för lite Erika kontakt kan man alltid skriva ett mejl till adressen erika.hallgen@hotmail.com ds.

1 kommentar:

  1. Hej Erika! Den 6 juni är Sveriges nationaldag.
    Det har blivit en röd-dag. Alla i Sverige är lediga idag.
    kram mamma

    SvaraRadera