Translate

onsdag 6 juni 2012

VÄGRADE

Idag vägrade jag att gå till jobbet. När min iphone började att spela harpa (alarmet) sa min kropp "nej tack, jag är alldeles för trött." Medans Lowell gjorde sig i ordning för jobbet spenderade jag istället snozandes i sängen till Billy Holidays ljuva toner. Den planerade arbetsdagen fick nya banor. Istället för att sortera mandariner, packa dem i lådor och sätta på klistermärken tänkte jag att pyssla här hemma. Svara på alla mejl jag inte brukar ha ork att göra efter en 10 timmars arbetsdag och föra över några av mina anteckningar från mitt block till bloggen (om fingrarna inte redan dött efter allt iphoneknappande.) Sen ska jag ta och baka mig några mototskakor att frysa in och där emellan ska jag även få in en hel del tedrickande, vilken kanondag!

(så bläddra neråt, nya blogginlägg har poppat upp)

Våga vägra gröt - frukostpizzamackor med spenat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar