Translate

söndag 4 september 2011

UBER UPPDATERING

Jag räknade precis ut att det är runt tio dagar sedan jag uppdaterade något om mitt liv här på bloggen, vet ni, jag har helt enkelt inte haft tid! Fy farao så mycket roligheter som hänt.
Att skriva ett blogginlägg som ska täcka tio dagar av nöjen och kanske rentav en smula galenskap är omöjligt men här kommer ett tappert försök.
Jag har ju så dåligt minne och snälla ursäkta mig, jag sov endast fyra timmar i natt vilket inte hjälper.. men hur som helst de senaste dagarna har jag...

...målat mina och Pauls naglar och Angus lillfinger. Men allt åkte av lika snabbt som det kom på, uch nagellack på mina fingrar får mig till att rysa av obehag.

..firat Biancas födelsedag med stunder och brått.

..sett Stand up med Mattias som precis flyttat till Sydney från Sverige. Efteråt hängde fler vänner på och vi blev fulla som svin i Kings Cross, jag somnade på soffan och hade nackspärr resten av veckan

..dansat till klockan fyra på morgonen på the Rabbit hole och mått dåligt på jobbet dagen efter.

..sett våren komma här till Sydney, fan vad jag längtar till sommaren.

..lyckats att registrera mig till mina universitetskurser och inte pluggat ett endaste dugg, borde kanske beställa böckerna snart.....

..passat Nobi, världens lataste hund.

..lärt mig att älska tv-serien true blood. (nej jag tänker inte bli kär i en man som biter mig och dödar folk.. men det är underhållande liksom)

NEJ nu räcker det, resten får vara hemligt, god natt.


1 kommentar: