Translate

måndag 11 juni 2012

SÅDÄR

Idag är det drottningens födelsedag, Englands drottning menar jag förstås. Min kropp bestämde sig för att ta ut glädjen i förskott och jag har legat med feber sen igårkväll. Livet känns sådär.

Jag kan inte sova mer och kroppen är alldeles för trött och mör för att lämna sängen, istället försöker jag skriva krönikor. Det är inte lätt vill jag påstå, men övning ger färdighet. Än så länge har jag fyllt två sidor med sidospår av febriga tankar från tidigare tankar man kanske kunde göra något av. Egentligen skulle jag ville få fram lite fakta och googla runt men mottagningen idag är så dålig att man mest vill slänga telefonen i väggen.
Japp, så här ligger jag fint bland utrivna anteckning och snorfyllda toapappsbollar, hipp hipp hurra liksom, grattis Bettan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar