Translate

söndag 4 augusti 2013

Grått ibland

Visst kan livet kännas riktigt grått ibland. Man behöver inte alls alltid vara glad och motiverad, alla känslor finns där inom en som en kompass och det är viktigt att acceptera alla sina sinnesstämningar. Jag har lärt mig att överraska mig själv när jag känner så här, göra något oväntat så att man inte låter allt obehag ta över utan för den delen gå emot mig själv.
I morse tog jag bilen och körde till sjön. På vägen i skogen kunde jag skrika av mig och sedan gjorde jag bomben från bryggan så att vattnet gjorde riktiga vågor. Att sedan köra hem och göra en ostmacka och en kopp kanelte, sätta på en film och bäddade ner mig kändes riktigt skönt.
Jag har det allt bra jag.

Jag tittade på filmen My one and only med Renée Zellweger som huvudroll, kan verkligen rekommendera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar