Translate

fredag 15 juni 2012

BREAKDOWN

Dagarna innan mensen, vissa månader blir jag mörkrädd för mig själv.
För att ge detaljer; tänk dig mig storgråtandes till en dålig Adam Sandlerfilm. Inte nog med att det är 1999's värsta Hollywoods kliché, det är en film jag redan sett två gånger. Men det hela kändes så tragiskt, (ja hela livet faktiskt) och när hunden dog, då var det mental breakdown.
Livet som ett labilt hormonmonster är då inte lätt.

Jag hittade föresten en pratbubbsapp på AppStore, alldeles gratis, värsta! Amerikanen tyckte att jag blivit galen men jag berättade precis som det var, Detta Är Stort!!

1 kommentar:

  1. Glad Midsommar!!
    Har just varit och tjänat 70 kr på 2 tim. jordgubbsplockning.
    Sol, värme, bärfärgade naglar, smutsiga kryppåknä
    byxor. Livet är toppen!
    kram mamma

    SvaraRadera