Translate

söndag 8 januari 2012

KRIMINELLT GLAD

Just nu är klockan elva på kvällen och jag ska snart gå och lägga mig efter en underbar dag i Sydney-paradiset. Ute pågår fortfarande stormen och min mage knorrar sig efter alldeles för mycket mat och glass. Jag är nöjd, nöjd, nöjd med allt. Jag är så lycklig, jag tror aldrig jag har varit så här belåten förut. Jag känner mig skrytsam men jag kan inte hjälpa det, fy fan vad jag har det bra just nu. Jag är kriminellt glad, jag erkänner.

Just nu bor jag med Tim, vi ser efter ett hus medans de riktiga ägarna är på semester. Det är underbart här, för första gången på riktigt länge känner jag mig som hemma. Jag trivs så himla bra här. Allt är så lagom hipps om happs, man kan hitta päron med mask i, duschen svämmar över så där lagom mycket och solen lyser in och fyller hela lägenheten med ljus på morgnarna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar