Translate

tisdag 11 oktober 2011

VARDAG

Som de flesta dagar har det hänt en massa spännande saker (spännande för mig åtminstone) och för en gångs skulle tänkte jag ta mig samman och berätta (jag har tendens att aldrig skriva om allt roligt eftersom jag tycker att det tar för lång tid ...en riktigt dålig kvalitet för en bloggare kan tyckas och nu tänkte jag ta och bli bättre.)

Så...
idag har jag varit på yoga med Dan. Ätit världens största frukost på ett urmysigt cafe mitt i ingenstans. Hör och häpnads, till mitt te fick jag mig ett timglas, när sanden var nere vare teet klar, gud vilken rolig idé! Jag hörde även Dan spela violin för första gången, hans jobb är att spela på operahuset så duktig kan man ju säga att han va! Jag fikade även med Matthew i solen och försökte hålla mig varm (Sydney är fortfarande superkallt och jag kan bara inte vänta tills sommaren är tillbaka.)
Idag fick jag också till mig stora glädje äntligen min internetbank till att fungera (jag har väntat på koder och andra papper i snart två månader) och kunde bokade min flygresa hem.
Nu tänkte jag ta mig ner till affären och inhandla mig lite glass och bädda ner mig i soffan och lyssna färdigt på radioprogrammet jag började lyssna på igårkväll! 


  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar