Translate

onsdag 14 september 2011

SNABB UPPDATERING

Nu ska vi ut igen, tänkte mest ge en liten snabb uppdatering så här kommer den!

Igårkväll ringde min chef Luca i panik och sa att jag bara måste jobba på onsdag, dvs idag. Nej sa jag, Emma och Louise kommer och jag har lovat att möta upp dem när de kommer. Gissa om jag jobbade... självklart.
Den kvällen ringde även Matthew mitt i Jonnas och mitt Skypemys och ville käka pizza, jag som var dunder hungrig kunde inte säga nej och vi lyckades trycka i oss massor och sen massa te på det.

I morse på jobbet kom ett helt filmteam och ställde till det. Caféet var fyllt med diverse kameror och mikrofoner. Tror de höll på att spela in till någon marinfilm, som ni hör har jag ingen aning. Dagen gick mest åt att hålla sig ur bild och vara tyst när det filmades, ganska så svårt med en massa kunder kan jag ju säga.
Mitt på den där dagen kom ju Emma och Louise! Gud så härligt! Nu har alltså vårt lilla kollektiv vuxit med två till. Jag kan ju säga att det är ganska så trångt i mitt rum just nu.
Eftermiddagen efter jobbet har mest gått åt med praktiska saker, som att hjälpa dem att fixa bankkort och visa vart matbutiken är typ.

Så där nu var vi tillbaka i nutid, middag var det, vi ska möta upp Mattias på Dondon så nu får vi ta och skynda! Vi hörs snart!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar