Translate

måndag 27 juni 2011

MISSADE MIDSOMMAR

Inte nog med att jag för mindre än en månad sedan glömde att fira nationaldagen, nu har man visst glömt bort midsommar också. Tacka Facebook för all socialmedia! Utan dig hade jag inte ens vetat vad jag missar! 
 
Vet ni vad jag gjorde på självaste midsommar, jag var ute på teater alldeles själv, eller helt själv var jag kanske inte, det fanns många skådespelare och åskådarläktarna var fullproppade eftersom föreställningen var slutsåld. Därefter gick jag ut för några öl med Bianca och somnade sedan sött alldeles ovis om att jag glömt plocka sju olika sorters blommer.

Hur firade du midsommar?


Här är några bilder från i fjol när jag, Esma och Matthew firade midsommar i Hyde Park, London. Eftersom jag hade både lärt dem sjunga och göra rörelsen till Små groderna var vi alla glada över att de faktiskt spelade den sången tre gånger. 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar