Translate

måndag 9 maj 2011

HEJ

Jag vet att bloggen har verkat ledsen och övergiven den senaste tiden men jag har inte lämnat! Däremot har min dator haft virus och jag är nu en lycklig datorägare när jag säger att nu är den frisk igen.
Det är ganska så knasigt men det har hänt så mycket nytt i mitt liv medans bloggen varit på vila. Det har hunnit mer i min värld än vad jag orkar berätta i ett svep, ni kommer att förstå vad jag menar snart...

Livet är som sagt lika galet och vardagstråkigt som vanligt, lika underbart och hemskt på samma gång. Som ni vet så kommer alltid regn efter solsken och efter sol blir det alltid regn igen..balans, harmoni, lycka!
För om det är något jag känner mig just nu så är det lyckligt lottad, mitt i all elände känner jag mig som den lyckligaste människan i världen. 

 

1 kommentar: