Translate

tisdag 31 maj 2011

06:28 AM

I Rich hus, där finns det gott om djur, ja till och med hundratals skulle jag våga mig påstå.
Eftersom jag börjar tidigast och är uppe först om morgonen är det också jag som överraskar alla dessa djur med mänsklig form. I morse när jag gjorde och åt frukost träffade jag nog på fler kackerlackor än vad jag tidigare någonsin skådat. Jag skämtar inte när jag säger att de var överallt. I skåp, lådor, vasken, brödrosten, uppe på disken i diskstället och märkligaste av allt, i mikrovågsugnen!
Jag lovar och svär, den mikrovågsugnen kommer jag aldrig någonsin använda igen, tror jag i fortsättningen slutar äta frukost där, full stopp. 
 

                                                                                         Hela kära familjen Äkligsomfan


                                                               catch ya! "tre flugor i en smäll" eller vad man nu säger


Jag beundrar verkligen Richs kök, det får mitt eget att kännas som ett riktigt paradis 

 

1 kommentar:

  1. iuuuu!!! that's sooooo disgusting!!! def a good idea to get ur breakfast somewhere else...
    /Claudia

    SvaraRadera