Translate

tisdag 22 februari 2011

UPPVÄMNING

Jag var precis ute på långpromenad med hundarna i mina nya snygga vans. Man kan säga att det var uppvärmningen till morgondagens day in hell. Tullio, min italienska vän, är personligtränare och har lovat att hjälpa mig komma i form igen.. eller rättare sagt han har bett mig ungefär 100gånger om att få träna mig, till sist sa jag ”Okej då!” Detta kommer jag troligtvis att få äta upp mer än en gång imorgon och han kommer nog ångra att han överhuvud taget tänkte tanken.
OM jag överlever lovar jag att berätta hur det gick med den stora träningscomebacken.

(bildkvalitet är relativt dåligt så jag ville bara tillägga att dessa gräsfyllda
Vans egentligen är mörkblå och inte svarta som de se ut till att vara)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar