Translate

fredag 8 mars 2013

Tv

Det känns lyxigt att ha internetuppkoppling som räcker hela vägen in till mitt rum. Jag klickade runt på svtplay för att se om jag kunde hitta något intressant att titta på innan sängdags. Jag hittade där en intervju med Nina Björk i programmet Min sanning som jag tyckte verkade som bra grejor.

Hon där Nina tycker jag har smarta idéer. Att våga fråga och kritisera samhället utan att riktigt ha svaren själv är inte lätt. Själv har jag svårt för att formulera sånt jag önskar att jag kunde påverka mer. Hon inspirerade (som så många gånger förut) mig så nu tänkte jag rekommendera det hela till er.

Tyvärr gick det inte att bädda in programmet så att det går att se direkt från bloggen. Ni hittar det dock enkelt genom att KLICKA HÄR



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar