Translate

måndag 25 mars 2013

Kommuniseringsantenn

Det kan vara kreativt att ha tråkigt.

Saken var den att jag höll på med att bygga en sån där antenn för att kunna kommunisera med er bättre fast det blev liksom mer som en mjukglass!


Grundtanken kommer ifrån funderingen om varför folk inte pratar om livet och jorden. Som inlägget, Varför del 2, är det bara jag som vill ha djurlivet kvar i sjön eller vad? Jag ser ju att ni klickar in hit men vet ni om hur lätt det är att kommentera och kommunicera med mig och andra som också läser detta? Om inte, så kan jag ju berätta att allt du behöver ha är en åsikt och några tryck på tangentbordet och några få musklick.

Skriv något i kommentarsfältet, se om du har något att säga, en åsikt, testa din ciberröst. Välj sedan "Namn/webbadress" och fyll i ditt namn och tryck Publicera och sen var det klart.


För er som inte förstår, detta är mobilkonst och ajabaja humor när den är på topp blandat med en smula funderingar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar