Translate

måndag 18 februari 2013

Guld!

Jag är kär, jag har total förälskat mig i Kuala Lumpur! Det är mycket jag upplevt, känt och blivit berörd av i denna stad som gör att jag känner mig hemma. 
Det lilla vandrarhem vi bor på är guld! Att ligga och mysa med en katt när regnet smattrar mot plåttaket eller när alla varje kväll samlas efter dagens äventyr för att dricka te och prata skit eller laga middag tillsammans. 
'The list goes on', jag har träffat så mycket intressanta människor, hittat så många små smultronställen och känner att jag faktiskt hittar ganska bra (runt vandrarhemmet i alla fall.) Guld, guld guld! 

De sista två bilderna är från igår, China Town. Det spelades på trummor och sköts fyrverkerier, det var en del av firandet utav det nya året. Jag blev intervjuad utav två olika tv-kanaler som undrade vad jag tyckte om det hela, jag kände mig lite som en kändis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar