Translate

torsdag 17 januari 2013

Nu kör vi!

Här sitter jag i ett skitigt hotellrum i Penang och filosoferar. Jag har tänkt på det så många gånger, hur viktigt det är att leva livet. Viktigt att jag lever på mitt viss, tänker på mitt viss och såklart även skriver på mitt viss. Jag har haft min blogg ett tag nu men låtit den ligga på is i några månader för att jag helt enkelt inte kände något behov av att skriva. Sånt där som insperation kan komma och gå lite som det vill. Jag gjorde som björnen, gick i ide ett tag och väntade med att komma tillbaka till bloggen tills det kändes soligt och roligt igen. 

Så välkommen tillbaka säger jag till alla er som vågat tittat in igen, Nu Kör Vi! 


Jag vet att det inte blivit så mycket bilder på ett tag, så här är de bilder jag har tagit med mobilen från min än så länge tre månaders långa Asien resa. Enjoy! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar