Translate

måndag 16 januari 2012

HEJ HEJ

Min resa borjade direkt med visaproblem. Jag visste att man var tvungen att ha en biljett bokad och utskriven fran Nya Zeeland (som bevis att man tanker lamna) innan man fick komma in. Allt skulle ga sa smidigt och jag hade min biljett tillbaka till Sydney. Vad jag inte visste var att man maste ansoka for turistvisum i Australien. Bam! Ett flyg till Singapore for 789.30 australiska dollar var jag tvungen att boka for att jag ens skulle fa komma pa flyget. Anledningen till detta, jo i Singpore behover man inte nagot turistvisumsintyg utan man ar bara valkommen att spontanbesoka.
Nu har jag ansokt om ett turistvisum i Australien och bara hoppas pa att det kommer att ga igenom och da kan jag ocksa avboka den dar Singaporeresan...

ps.
Jag sitter pa ett internetcafe har i Ackland, jag lever och mar nastan bra. ds.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar