Translate

onsdag 12 oktober 2011

FRÅN EN SJUKLING

Att få andra till att tycka synd om en kan tyckas vara patetiskt men gud så praktiskt det är!
Idag har jag tagit mig några tupplurar istället för att plugga (sova bort sjukan har jag hört ska hjälpa.) Jag har fikat med Bianca och hon både beställde och hämtade besticken och annat eftersom sjuklingar inte borde röra på sig sa hon. Efter att ha uppdaterat min facebook status till "I want to be fresh, well and lively again! ...fucking cold." fick jag söta "tycka synd om mig" kommentarer och några fina mejl.
Och nu efter att precis ha övertalat Angus att jag nästan är döende kommer han snart över med några avsnitt True blood och håller mig sällskap.
Vilken lycka, synd bara att jag faktiskt är sjuk!

Har ni hört talas om den här magiska drycken?
Ett vitamintillskott som enligt min mamma hjälper mot nästan vad som helst.
Självklart kommer den att ta kål på min förkylning inom kort, nu är det bara att luta sig tillbaka och vänta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar