Translate

måndag 12 september 2011

SPATSERAT

I eftermiddag har jag varit lite hundvakt. Efter jobbet tog jag och hunden Nobi en långpromenad. Hon hade varit ensam hemma hela dagen, Matthew ringde mig tidigare och bad mig ta ut henne på en liten kisserunda. Sagt och gjort jag drog på mig träningsskorna och Nobi förberedde sig med att ta på sig kopplet. Vi promenerade till den ekologiska-butiken, jag behövde köpa tvål och då tänkte jag att vi kunde slå två flugor i en smäll. Och tvål blev det i massor, skulle tro att det kommer att räcka fram till jul. Som alltid när jag är inne i ekobutiken och strosar hittar jag en massa saker som jag ”behöver”, idag köpte jag både ekologisk solkräm och ekocola med mig hem. Nu tänkte jag ta mig en lång varm dusch och njuta av en massa bubbelmys.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar