Translate

onsdag 28 september 2011

HELA VECKAN

Nu är det snart en vecka sedan jag bloggade sist och jag tänkte att nu är det banne mig dags. Jag har fått lite klagomål från nära och kära som undrar om jag fortfarande är vid livet, svaret är ja, jag lever alldeles jättemycket!
Hur som haver, här kommer en snabb liten redogörelse från veckan, enjoy!

Fredag
Jobba. Angus bakade pizza åt oss. Klubbade både i Kings Cross och Oxford Art Faktory.

Lördag
Emma och Louise sällskapade mig på jobbet hela dagen. Vi tittade på True blood. Det ösregnade. Vi gick på konsert i ösregn, WIM spelade (en kund från jobbet bjöd ditt mig som för övrigt spelar trummor i bandet.) Vi åt friterad marsbar. Vi dansade på puben Flinder.

Söndag
Det regnar fortfarande, jobbet ringde och jag fick ledigt. Vi gick och fikade på Bourke street bakery. Vi tittade på åtta avsnitt av True blood nerbäddade i olika soffor hemma hos Angus. Vi beställde pizza.

Måndag
Jobba. Jogga. Vinka av Louise och Emma som begav sig av med bussresa mot Brisbane.

Tisdag
Ledig och rastlös. Rich.

Onsdag
Jobba. True Blood. Regn. Middag hemma hos Mattias.

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar