Translate

onsdag 13 april 2011

STUDERA

Jag måste mer eller mindre bestämma mig snart för vilka kurser jag vill läsa i höst. Sista anmälningsdagen är på fredag så jag börjar får lite ångest.
Känns som man sitter och planerar resten av sitt liv. Vilken kurs ska man välja? Distanskurs och stanna i Australien eller läsa en kurs som faktiskt verkar väldigt intressant i Växjö?
Växjö ligger än så länge högst upp på listan. Jag resonerar som måste jag flytta tillbaka till Sverige för en eller annan anledning så kan jag alltid börja plugga till hösten, det handlar bara om en termin. Det är inte ens säkert att jag kommer in men i så fall kommer jag troligtvis in på distanskursen jag har sökt och då kvittar det vart jag än i världen är. Och kommer jag in på kursen i Växjö men vill stanna i Australien är det ju bara att tacka nej.
Så nu tänker jag sluta tänka på allt detta och gå ut i höstsolen med min kamera, adjö!




1 kommentar:

  1. Inte är det lätt det där... har själv velat både hit och dit :S

    Önskar dig lycka till! :)

    SvaraRadera