Translate

tisdag 5 april 2011

KNASIGHETER

God Morgon! Klockan är inte ens åtta på morgonen och jag har redan hunnit med lite knasigheter. Det hela började med att jag och Matthew försov oss. Klockan halv sju väcker jag Matthew och vi både springer in i duschen. Vi båda börjar klockan sju och för Matthew tar det 15minuter att köra till jobbet. Hur som helst väl på jobbet käkar jag frukost, jag tog med mina flingor dit som jag mumsade på. När jag precis skulle börja sätta igång med arbetet kommer Dario och Tullio, de båda tittar undrande på mig och frågar vad jag gör där. De påminner mig om att jag är LEDIG på onsdagar. Gud vad glad jag blev, det nästan kändes som en befrielse, jag kan få gå tillbaka till min underbara säng! Igår köpte jag nya sängkläder och de är helt underbara (jag skyller på sängkläderna, det var deras fel att jag försov mig.) Så med en take away te och gårdagen tidning traskar jag hem igen. Nu ska jag ta mig en härlig sovmorgon!


1 kommentar:

  1. Fan vad skönnnt! jag har också varit med om den känslan när man fått gå hem igen, Underbar..

    SvaraRadera