Translate

onsdag 23 februari 2011

GIGANTISK INSEKT

När jag satt i lugn och ro och käkade min kvällsmat sprang en stor kackerlacka tvärs över vårat köksgolv! Jag som personligen tycker att kackerlackor inte får existera i kök (och är livrädd för dem) for upp och tog det närmsta till hands för att kasta på den otäcka, allt för stora insekten. Det närmsta till hands råkade vara några av Matthews lp-skivor; stora, runda och lätta att greppa. Efter en kortare kamp mellan mig och krypet, då jag försöker döda den och han/hon springer för livet, smiter den jäkeln ut genom terrassdörren. Tur var kanske det eftersom jag inte tror att Matthew hade varit lika glad som jag om jag hade lyckats med mitt initiativ att använda mig av hans kära lp-skivor som mordvapen.




(..och träningen med Tullio denna morgon gick mycket bättre än vad jag hade förväntat, fan han vet ju vad han håller på med ;)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar